jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« på: mars 22, 2009, 18:32:10 pm » |
|
Ja hva mener dere om denne fangsten her litt skammeligt og ta opp så mye på en dag vel. Disse kara her har vel aldri hørt om C&R. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
storlaksen16
|
 |
« Svar #1 på: mars 22, 2009, 18:54:50 pm » |
|
sløsing skjønner ikke vitsen med å ta så my for du klarer ikke å spise det der uansett... så jeg er i mot å ta så synsykt mye fisk!!!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #2 på: mars 22, 2009, 22:56:24 pm » |
|
Rett og slett forkastelig
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #3 på: mars 23, 2009, 08:35:40 am » |
|
Dette er jo vanvittig meningsløst, degutta som har fisket opp dette på en tur, burde fått en smekk spør dere meg.
TS
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #4 på: mars 23, 2009, 08:37:46 am » |
|
Det som er det værste er at det bilde jeg fant er ikke det med mest fisk på,dem skryter av og dra opp ca 50 kilo om dagen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
storlaksen16
|
 |
« Svar #5 på: mars 23, 2009, 13:16:53 pm » |
|
det varer nok ikke lenge de klarer å ta så mye... snart har de vel fjernet det meste av fisk der... her jeg bor er det omtrent ingen som tar i en gjedde en gang så de bare kutter sena når de får de inn til land så det problemer trur jeg ikke vi har her.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #6 på: mars 23, 2009, 17:30:54 pm » |
|
Ja, så sant ikke målet dems er og få bort gjedda, at den rett og slett er alt for mye av eller har blitt satt ut der uten grunneiers tilatelse og formert seg, så er jo dette helt på trynet... liker ikke slike bilder...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Team Buer
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #7 på: april 03, 2009, 12:29:46 pm » |
|
Rett og slett forkastelig
Er helt enig, skjønner ikke vitsen. godt de ikke fisker i mitt fiskevann fo da hadde de nok fått et "bank bank" på døren.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
WhiteWidow
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #8 på: juni 08, 2010, 15:54:46 pm » |
|
Helt sikkert noen polakker med sine jaxon wobblere som har vart på fisketur. En gjeng med polske byggarbeidere klarer å spise dette opp på noen minutter... Uff da, helt forkastelig! De polske wobblerene er meget gode da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #9 på: juni 09, 2010, 07:08:19 am » |
|
Helt sikkert noen polakker med sine jaxon wobblere som har vart på fisketur. En gjeng med polske byggarbeidere klarer å spise dette opp på noen minutter... Uff da, helt forkastelig! De polske wobblerene er meget gode da.
Hadde det bare vert så. Dette er fisk som har blitt tatt i samband med isfiske med angeldon. Typisk opplegg for Svenskene her i dalen. Det er også svært sjeldent at de spiser fisken i heletatt. I stedet blir fisken bare slengt inn i skogen for å rotne.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
WhiteWidow
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #10 på: juni 09, 2010, 10:49:04 am » |
|
Fy F*** Litt av et hobby det der.... Fish and let rot! Rock and Roll!!! Woohhooo!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Barjz
Abbor

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #11 på: august 16, 2010, 12:01:32 pm » |
|
det der er rett og slett sløsing !  hvordan kan jeg få bilde på profilen min ? er Ny 
|
|
|
|
« Siste redigering: august 16, 2010, 12:03:55 pm av Barjz »
|
Loggført
|
jeg liker å steeke ! 
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #12 på: august 16, 2010, 13:41:28 pm » |
|
det der er rett og slett sløsing !  hvordan kan jeg få bilde på profilen min ? er Ny  I toppmenyen av siden finner du "Rediger Profil". Gå inn der så finner du nok hvor du endrer profilbilde.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|