Startede grytidlig etter min mening kl. 04.30 ( da blei jeg hentet av TK ) satte kursen mot Engalsviken men ombestemte oss underveis TK mente han kjente et bedre sted... ( ingen fisk der )
Besluttede oss derfor å kjøre en tur til Hvaler traktene for å prøve lykken... og hvilken lykke

fisk vakede overalt men ville ikke sluke noget av det som blei servert for dem, inntil jeg prøvde meg på en svart og blank sluk av en eller annen art ! og da satt den med een gang...

... deretter besluttede jeg meg for kun å fiske med Flue da det egentligt ar planen med turen !!! og der gikk ikke lang tid før første hug kom... mistet men de tok nu flue også ( svart tangloppe ) dog skulle der ikke gå mange minutter før enn den satt.... jippiiiii 2 stk på en dag for mitt vedkomne dagen var perfekt... fikk enda et par stykker før jeg hører i det fjerne, Hva fisker du med ?, TK klarte ikke å bryte koden med hans utvalg av fluer! derfor måtte han jo låne av meg... der gik vel 10 Min og da hører jeg bremsa til TK frese og TK skriker den er mellom 1-1,5 Kg og den er fin..... han brukte vel mellom 7-10 min på å få den sikkert i land ettersom han hadde et par extra knuter på fortommet enn der er normalt

Uansett han fikk den inn den målte 53 cm og veide 1,2 kg... så med andre ord en fin Sjøørret ( faktisk 4 cm større enn den som blei fylkesmester idag )
Bilde er vedlagt av TK med fisk
Hilsen Bo