Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« på: juli 19, 2009, 18:42:40 pm » |
|
Juba! Nettop kjøpt meg en snelle av en kar her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17925370det jeg da lurer på; befinner denne "fiskespesialisten" seg her på forumet? Hvorfor har du ikke navn i annonsen, og om du driver en bedrift, hvorfor har du ikke lagt ut som bedriftsannonse da? Jeg legger ut dette her for å ikke komme med masse personlig synsing om denne selgeren, og for at personen skal ha en mulighet til å forklare seg selv litt-grunnen til det bør han forstå selv om han leser dette. Om noen andre har handlet med mennesket, gi gjerne lyd fra dere...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #1 på: juli 19, 2009, 19:11:05 pm » |
|
Kontaktinformasjon, Jakt Og Fiskespesialisten ANS Telefonnummer: 41 14 03 75 Telefaks: 71 20 00 11 Mobiltelefon: Ukjent Besøksadresse: Strandgata 10 6415, Molde
Jeg har selv vært på besøk i hans butikk ikke noe og si på han etter min erfaring.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #2 på: juli 19, 2009, 19:17:11 pm » |
|
Hm, i det lille av avsenderadresse han har skrevet på pakken, står det at postnummeret er 6360... Hm, er det noen som utgir seg for å være noen andre...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #3 på: juli 19, 2009, 19:22:38 pm » |
|
Mulig det eller at han ikke bor i molde og har sendt pakken fra et lager direkte til deg,er det noe galt med det du har fått da eller ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #4 på: juli 19, 2009, 19:26:14 pm » |
|
Han har tydeligvis brukt et annet navn på snella enn det som stemmer, og han har bøffa med meg på spesifikasjonene. Saken er den at han ikke har vært helt klar, og plutselig vil han ha mer penger av meg enn det han har fått-noe jeg syntes er rart ettersom jeg har betalt akkurat det beløpet han ba meg om... Grunnen til at jeg ikke vil ut med for mye, er at jeg ikke er så komfortabel med å "henge ut" noen på nettforum;)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #5 på: juli 19, 2009, 19:44:00 pm » |
|
Er det en som svindler deg så er det bare og hengen ut da så ikke noen andre går i samme fella.postnr 6360 er åfarnes like utenfor molde Åfarnes. Jeg hadde ringt til den butikken som jeg nevte lenger opp og spurt om det er dem som har sendt deg det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #6 på: juli 19, 2009, 19:45:41 pm » |
|
Ja, du sier noe... Men det gjør jeg ikke på en søndagskveld!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #7 på: juli 19, 2009, 20:13:28 pm » |
|
best og vente til i morge med det ja.men ring og spør og er det dem så er dem ikke så seriøse som dem virket da jeg var i molde.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #8 på: juli 19, 2009, 20:21:29 pm » |
|
på mange måter håper jeg det er en kødd som bare leker bedrift-mtp. hvor mange kunder en større bedrift kan bedra...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #9 på: juli 19, 2009, 20:59:24 pm » |
|
Du er ikke alene om å bli lurt på finn.no
Tror heller ikke at denne karen er medlem her for du fant vel ikke annonseringen her i forumet heller vel?
Isåfall så er det grunn til å kikke nærmere på det medlemskapet.
Som du ser så er det endel annonser her på forsiden, det er disse vi isåfall sammarbeider med Andre anbefalinger fra våre medlemmer er heller ikke å forakte.
Torry
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #10 på: juli 19, 2009, 21:03:31 pm » |
|
Føler meg ikke direkte lurt, i og med at jeg ville ha en stor sjøfiske-haspelsnelle, men føler det er køddent å ikke gi akkurat de specsa som faktisk stemmer. Nei, det er ikke her jeg fant annonsen, men liker å finne en åpen plass å diskutere på-da kan man ikke gjøre "mørkegjerninger"... Og det er vel ment som en liten advarsel og.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #11 på: juli 19, 2009, 21:06:45 pm » |
|
Enig med deg der, det er nettopp derfor vi har opprettet dette forumet. Man skal kunne ytre seg her ja. Fint at noen passer på TS 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #12 på: juli 19, 2009, 21:10:27 pm » |
|
Irriterende... Jaja, håper han ikke er en stor pyse og slutter å svare på mailene mine... Får vel rapportere her.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #13 på: juli 22, 2009, 10:08:45 am » |
|
Hvordan gikk det med den saken,fikk du tak i dem.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Daaniel20
Abbor

Utlogget
|
 |
« Svar #14 på: juli 22, 2009, 18:44:10 pm » |
|
Nei, det var nok ikke dem. Hverken lager eller butikk passer med denne fyren, og ikke mailadressa heller... her er det nok en useriøs privatperson som ødelegger for seg selv. Har rapportert fyren til finn, med bunn i at annonsen hans er bygd opp som bedriftsannonse og enkelt kan brukes for å lure noen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|