mai 22, 2012, 07:31:27 am

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fisking av flyndrer med snik/line  (Lest 1018 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
magnkarl
Mort
*
Utlogget Utlogget

« på: juli 20, 2009, 23:47:30 pm »

Hei,

Jeg og familien er så heldige at vi har ett sommerhus på Helgeland hvor det er store muligheter på fisk. Jeg har prøvd alt annent enn ordentligt flyndrefiske og nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på det. Noen tips til hvordan en eventuell line funker til flyndrer og kveite? Hvordan skal dette se ut? Alle tips blir kjært mottatt. Smiley
Loggført
Ansats
Ørret
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: august 12, 2009, 22:26:30 pm »

Hei,

Jeg og familien er så heldige at vi har ett sommerhus på Helgeland hvor det er store muligheter på fisk. Jeg har prøvd alt annent enn ordentligt flyndrefiske og nå tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på det. Noen tips til hvordan en eventuell line funker til flyndrer og kveite? Hvordan skal dette se ut? Alle tips blir kjært mottatt. Smiley

Du kan prøve det som vi kaller snik snøre med 4 til 5 angler og et godt sykke på enden.Og la det stå i noen timer.En kjenning fikk i uka en kveite på 22 kg på dette utsyret.Han hadde agna med makrell.
Loggført
Barjz
Abbor
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #2 på: oktober 06, 2010, 00:44:44 am »

Jeg fanget en sandflyndre på fornebu igår.jeg brukte et lodd nederst med krok litt høyere opp!
Husk: Reke til agn .
Loggført

jeg liker å steeke ! Wink
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!