mai 23, 2012, 03:43:21 am

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: is fiske med mark  (Lest 913 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: november 16, 2007, 18:54:53 pm »

Hei er det noen som har erfaringer med meit fiske på isen etter ørreten,eller går det bare i magot og sild?
Har selv ikke prøvd med mark på isen men tengte og utforske det litt i vinter vist det blir noe is og fiske på.
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
pcgutt
Administrator
Sjø Ørret
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: november 16, 2007, 23:51:56 pm »

Hei Jackat!
Fiske med mark på isen går meget bra. Jobber med salg av fiskeutstyr, og selger mye mark også om vinteren. Mark kan også med hell brukes i sjøen med ørretbomber etter sjøørret.

Smiley
Loggført

Hva søren biter Lutefisken på?
aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: november 16, 2008, 02:29:37 am »

Fisker gjerne med Mark på isen. Som guttunge pleide eg å ha 10-15 mark snører ute mens eg var på skulen. Det ble alltid fisk. Ørret vil gjerne ha agn som ikkje rører for mye på seg, om vinteren.
Loggført

storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: november 16, 2008, 13:51:35 pm »

jeg har masse meit som jeg har planer om å bruke denne vinteren vis det blir is for har enda ikke fått fisk når jeg fisker på isen så har ikke mye erfaring med is fiske bortsett fra at det er kalt å gå igjennom Roll Eyes
Loggført

aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: november 16, 2008, 15:20:07 pm »

Da må du gjerne komme ein tur østover på besøk, så skal eg ta deg med på Isfiske, og kan nesten garrantere deg fisk.
Vi var ute nesten hver lørdag og søndag i hele vinter som var, og det ble fisk nesten hver tur.

Fikk akkurat vite at den lokale fiskeklubben hadde åpning på abborfiske i dag. De møttes ganske tidlig og stakk avgårde til ett eller annet abbortjärn som har trygg is.
Loggført

storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: november 16, 2008, 17:52:50 pm »

høres intresankt ut Smiley men jeg har 2 framkomst midler og det er beina og sykkern Cool så det er veldig begrenset hvor langt jeg kan komme Sad
Loggført

aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: november 16, 2008, 23:45:50 pm »

Ja, da blir det noe begrenset. Der gåt tog og buss hit, men da må du nesten opp forbi trondheim og over til østersund, før du kommer hit ned, og eg bor ikkje lengre enn 3,5 time fra Elverum med bil.
Loggført

storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: november 17, 2008, 16:29:40 pm »

OVENFOR TRONDHEIM!!!! det vil jo koste en mill å komme seg dit med de prisene som bussen har Shocked Shocked veit ikke ossen det er med tog men tror ikke det er så billig heller Sad
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: november 17, 2008, 17:06:33 pm »

Har du ikke sett reklamen da kjør tog så mye du vil for en liten slant kr.
Loggført

aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #9 på: november 17, 2008, 18:50:24 pm »

Tog er billig, men det er slit å reise et helt døger for å komme seg den lille avstanden. Det er jo bare 5,5 timer til Oslo med bil, herifra.
Loggført

storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #10 på: november 17, 2008, 22:33:48 pm »

ser ikke omtrent ikke på tv lenger så nei har ikke sett den reklamen Roll Eyes jeg bruker bare internett til å følge med digger
og jeg har vurdert å reise med tog flere ganger men det har liksom aldri blitt noe av for jeg kan få beskjed 5 min før jeg må være barnevakt og jeg er ikke noe glad i å reise langt når jeg har et godt abbor vann og 1 godt gjedde vann veldig nert Cool men grunnen til at jeg ikke har fått fisk på isen er vel egentlig det at jeg ikke har fisket mere 7 ganger på isen Roll Eyes.
jeg spilte ishocket 5 dager i uka fra 3 klasse til 9 klasse så da hadde jeg ikke mye fritid Sad og de 3 siste dagene måtte jeg som regel gjøre lekser :'( men jeg klarte å få en del fiske turer når jeg hadde sommerferie digger
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #11 på: desember 15, 2008, 22:53:19 pm »

Stelte litt med marken min som jeg har tatt vare på siden i våres i dag hadde glemt den et par uker men den var i godt humør og venter bare på at jeg skal ta den med ut en tur så den får frosset ihjel.
Loggført

storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #12 på: desember 15, 2008, 23:28:55 pm »

var selv og sjekka mine meiter og de har formert seg som bare det så nå har jeg 2 kasser som er ganske full av svære duggmarker
Jeg har fått lagt varmekabler oppi markkassene så det er hele tiden passe tempratur for dem  og det beste er at onkern min får regninga 
Loggført

Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!