Ja, ser ikke noen egen kystmeite kategori, så jeg poster dette her siden det er det nærmeste jeg kommer

Jeg har i senere tid nå blitt mer og mer nyskjerrig på kystmeite, det er nok flere grunner til dette, men 1 viktig ting er at det er litt enklere for meg og fiske fra land, enn og drive med båtmeite i.o.m jeg fisker fra en liten 14 foter, og da det ofte er en del vind å sånn er det ikke alltid like koselig i båten.
Lurer derfor på om det er noen her på forumet som driver noe med det, eller har drevet med det?
Jeg tenkte og prøve meg litt på flatfisk nå til våren, for jeg kommer da bare til og bruke samme utstyr som til S.Ø slik at jeg får testet om dette er en type fiske jeg syns er artig, og heller da evt invistere i litt annet utstyr til det.
Men en Baitrunner snelle hadde nok ikke vært dumt etterhvert, og sannsynligvis ei stang til som er beregnet for litt tynge kastevekter enn S.Ø stanga.
Syns det virker som en spennende måte og fiske på, og man ser jo at folk får mange artige arter på denne fiskemetoden!