jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« på: mars 10, 2010, 22:05:13 pm » |
|
Ned telling til elve åpning skal prøve og holde dere oppdatert om forholdene ved elva et par ganger i uken.
21 dager igjen. Isen har begynt og gå de fleste steder.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #1 på: mars 13, 2010, 22:50:35 pm » |
|
Ja nå smelter det så bra at fler av di gode plassene er frie for snø forsetter det sånn kan det bli bra fiske i påsken.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #2 på: mars 14, 2010, 10:31:25 am » |
|
17 dager igjen til åpningsfiske i Drammenselva... Da skal jeg teste ut noen hånd lagede wobblere fra Aurebu.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #3 på: mars 15, 2010, 08:13:29 am » |
|
Gleder meg å høre resultatet. Det blir kansje ein ettermiddag eller to ved Ljusnan, oppe ved dammen. det hender at de får storørret der på våren, før Harren gyter. Det blir nok tungt å komme fram for der ligger 60-70 cm med snø der, men det er hverd forsøket.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #4 på: mars 15, 2010, 08:47:08 am » |
|
Der er jeg heldig for det er tråkket opp sti ned til elvebredden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #5 på: mars 15, 2010, 10:36:47 am » |
|
Hva koster det for dagskort i drammens elva egentlig? Siden jeg er så heldig og skal ha pappa perm fra 1. april og ut året så sitter jeg og fantaserer om noen helge turer rundt om for og jakte på litt ørret og tryte bl.a.  og ørret virker det jo som det er en del fint av i drammens elva 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #6 på: mars 15, 2010, 10:47:06 am » |
|
Aner ikkje kva dagskort prisene er, men no må du huske at du har minsten med deg, og da er det viktig å velge plasser hvor det går an å ha med seg barnevogn. Da eg tok med emg eldstemann for første gang, så var han halvannen år gammel, og kunne gå selv. Da var det ikkje så stort problem, for eg trong bare velge ein plass hvor han ville klare å gåsammen med meg, men når det er ett barn som ikkje kan gå enda, så blir det med en gang verre. Det kan allikevel være ein flott opplevelse for barn sover som regel bedre ute i naturen med foreldrene rundt seg, enn de gjør i hjemmet. De pleier også å være i bedre humør når de er våkne og har fuglesang, elvebrus og voksne som er i aktivitet rundt seg. Drammenselva har etter det eg forstår mange slike plasser hvor man kan ha barnevogn med seg, og det er jo bra i ditt tilfelle.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #7 på: mars 15, 2010, 16:05:43 pm » |
|
På Ørret streken koster det 40 kr pr døgn og fiske hørte ikke noe om at det skulle økes i år skal du prøve deg der er det bare og ringe så fikser jeg kort og plass.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #8 på: mars 15, 2010, 17:10:52 pm » |
|
Ja, om det blir helgetur som jeg har tenkt så blir nok det uten guttungen, men til vanlig her nede blir det plasser der han kan ligge i vogna  Får se om ikke jeg får meg en tur i år, håper jeg kan klare å lure med meg noen, det er gjærne litt lettere å få gjennført planene da.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #9 på: mars 21, 2010, 09:49:49 am » |
|
11 Dager igjen og det regner som bare fy ute får håpe vi får litt bedre fiske en di flommene vi hadde i fjor. Nesten hele sesongen i fjor ble ødelagt av for høy vannstand håper det ikke skjer i år igjen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #10 på: mars 28, 2010, 08:45:35 am » |
|
4 dager til Drammenselva åpner,er det non andre som skal fiske i non elver som åpner i påsken da ?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #11 på: mars 29, 2010, 12:40:12 pm » |
|
Isfiske på Ljusnan om det teller. LOL
Det er no såpass åpent enkelte steder at eg kommer til med slukstanga også da. Eg tenkte meg ein tur oppe ved dammen for å se om der var ein ørret eller to på hugget. Det pleier å stå enkelte store ørretter der no på denne tida. Da snakker eg om fisk på to kilo og oppover.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #12 på: mars 29, 2010, 15:02:02 pm » |
|
Ja da er det bare og hente den he he,skal gå fiskevakt i påsken så det blir vel noen kast også.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|