ole
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« på: oktober 05, 2006, 14:05:52 pm » |
|
Kom over denne siden NMU - Norsk Meite Union Her finner du en god forklaring på hvordan det hele startet. http://www.meite.org/meite.php
|
|
|
|
« Siste redigering: oktober 11, 2006, 10:32:26 am av ole »
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #1 på: november 12, 2007, 12:22:19 pm » |
|
Det er ingen ting som kan slå meitfiske,kate ut og slappe av eller fiske efektivt i elver.Det siste er noe jeg driver mye med.Er det noen som har noe gode tips om elver og meitfiske i??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Administrator
|
 |
« Svar #2 på: november 12, 2007, 13:13:21 pm » |
|
Heisann dette var jo hyggelig, fisket på samme måte før, morro å se duppen forsvinne. Fisket mye i Ål i Hallingdal,ellers i noen tilfeldige vann. Fisker faktisk mye etter makrell på samme måte men med sild som agn. Har du forresten prøvet ørettbomber? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Admin
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #3 på: november 12, 2007, 14:59:04 pm » |
|
Ja bomber fisker jeg med på fjorden.og den funker bra på ørreten der.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #4 på: juni 11, 2008, 23:07:16 pm » |
|
Det er mange måter og fiske med mark på. Noen kaster ut med bly og fisker på bunnen,noe som er effektivt. Andre sverger til dupp fiske,noen med oppheng og andre fisker på bunn med dupp. En ting disse har til felles er at du hele tiden må lure litt eller så blir det lite fisk. Aktivt fiske er og anbefale uansett når det gjelder mark fiske.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sjarken
|
 |
« Svar #5 på: oktober 24, 2008, 07:54:09 am » |
|
Den siden der har vel noen startet for og tjene seg noen kr,må jo betale for og bli medlem der.Og så godt oppdatert hvar den heller ikke syntes jeg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #6 på: oktober 24, 2008, 08:39:00 am » |
|
Ja Ja Hvordan kan de ha fått medlemmer idet heletatt,? Ikke mye bevegelse der nå ihvertfall.  Torry
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Sjarken
|
 |
« Svar #7 på: oktober 24, 2008, 08:44:47 am » |
|
Jeg syntes det er useriøst og ta betalt for noe sånt så jeg kommer aldri til og gå på de sidene der gitt. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #8 på: november 12, 2008, 17:57:02 pm » |
|
Ta betalt på Norsk Meite Union forum er jo helt på trynet,må vel kunne klare seg med litt sponsorer dem også som alle andre vel.................... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #9 på: november 12, 2008, 18:04:31 pm » |
|
Tror eg holder meg på dette forumet uansett om de var gratis. Egentlig synes eg at der skulle vert ett forum for fiske i Norge, så kunne alle andre som vil ha forum henvise til den, eller integrere den som popup meny til sin side, slik fluedatabasen fungerer. Dermed slapp man å bla på ti forskjellige forum for å få svar på det en søkte etter. Eller lyder det alt for wikipedia aktig ut det eg sier 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #10 på: november 12, 2008, 19:07:26 pm » |
|
Hei aurebu
Vil du vi skal lage en kategori som heter fiske i Norge? Mulig også en som heter fiske i Sverige?
Vi har jo noen Svenske aktører her også. Eller misforstod jeg deg?
Torry
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #11 på: januar 18, 2009, 21:56:00 pm » |
|
Liker godt og bare finne meg en lang trepinne, binde på noe sene og ha krok med merk og bly i enden, og duppenett stykke over det, kaste ut og sette meg ned med en kald pils i neven og nytre livet og se på duppen.... hehe:) Har fått mye tryte på den metoden der;)
Så er det bare og tenne bål litt utpå kvelden, koke kaffe og steke fisken på bålet og sitte og kose seg, og til slutt sjangle hjem og legge seg, eller evt inn i teltet:)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #12 på: januar 18, 2009, 23:31:49 pm » |
|
Hei aurebu
Vil du vi skal lage en kategori som heter fiske i Norge? Mulig også en som heter fiske i Sverige?
Vi har jo noen Svenske aktører her også. Eller misforstod jeg deg?
Torry
Tror du missforstod. Eg leste innlegget i dag, og da missforstod eg innlegget selv. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|