mai 23, 2012, 20:29:37 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fiske i pinsen 2010  (Lest 391 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Pera
Abbor
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: april 19, 2010, 18:06:50 pm »

Hei alle sammen. Jeg lurer på om det er noen her inne som kan komme men noen tips om hvor jeg kan reise og fiske i pinsen, helst på østlandet. Jeg har lett for og komme alt for sent i gang med fiskesesongen, så det hadde vært greit og få noen tips om hvor folk har gode erfaringer med fiske litt tidlig i sesongen. Liker best og fiske i elv, men kom gjerne med andre tips også. Har ofte fisket Gjedde på våren, men ønsker nå og komme igang med ørret fiske litt tidlig. 
Loggført
aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: april 20, 2010, 08:06:05 am »

Har ikkje så god greie på fiske på Østlandet, men om du reiser enda litt lengre øst så kan du fiske her i Härjedalen. Lofsdalen ahr noen gode plasser og så er det Lofsan om du vil fiske i elv. I lofsdalen (Lofssjön) får man Ørret, Abbor og gjedde, mens i Lofsan finnes det for det meste Ørret og Harr.
Loggført

Pera
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: april 20, 2010, 08:47:25 am »

Høres jo spennende ut, om det ikke blir tur dit i pinsen så skal jeg huske tipset ditt og
prøve og få tatt en tur dit senere. Fint og få inspill på nye fiskeplasser, blir ofte til at man reiser dit man er kjent fra før. 
Loggført
aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: april 20, 2010, 16:41:26 pm »

Det er bare å ta kontakt, så skal vi ordne med ein tur i båt på Lofssjön. Vi troller gjerne med wobblere etter storørretten der.
Overnatting kan vi ordne også, men såpass langt utpå våren går det godt å campe i telt også.

Loggført

Pera
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: april 22, 2010, 08:47:52 am »

Høres veldig bra ut Aurebu  Grin ,får se hva som skjer i pinsen , mulig det blir en tur til Bud på møre kysten,
begynner og bli lenge siden jeg fisket i havet også. Men takker for tilbudet, slett ikke umulig du hører fra meg, om ikke i pinsen så er det jo flere helger. 
Loggført
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!