mai 23, 2012, 20:38:38 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fanget åttekilos ørret med nevene - i vanndam  (Lest 445 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: mai 20, 2010, 08:20:27 am »

Fiskehistorier er i en kategori for seg selv, men få kan overgå 59-åringen som midt inne blant busker og kratt fikk en uventet storfangst - uten fiskeutstyr.

- Det har vært storflom, og jeg var litt interessert i vannstanden, så jeg tuslet ned mot elven. Jeg så at vannet var gått ned igjen en 30-40 centimeter, og samtidig at det var en del vannpytter, sier Næss.

mer om saken her..

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10006826
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: mai 20, 2010, 08:50:29 am »

LOL, man skal oppleve mye. Hørte om en som fikk en abbor i grillen da han kjørte på motorveien. Forklaringen var nok at ein fugl hadde mistet byttet sitt rett over veien, og da den kom dalende ned fra himmelen kom det en bil forbi.

Når det gjelder denne mannen som fant en stor ørret i en dam, så finnes det faktisk folk som bruker vannstanden til å fiske med. De setter ut feller, og graver dammer i sanden når det er lavvann. Når høyvannet kommer og går igjen blir det sittende fisk igjen i fellene og i de kunstige dammene.

Dette er forøvrig første gang eg har hørt noen fange ørret med denne metoden. 
Loggført

storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: mai 26, 2010, 10:58:42 am »

jaja det er jo ikke dårlig fangst når man  bare skal lufte bikkja si!!!
Loggført

Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!