mai 23, 2012, 20:52:07 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Valdres vs. Hardangervidda  (Lest 879 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Durango
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« på: juni 09, 2010, 21:38:36 pm »

Guttetur siste uka i juli, og vi rives og slites mellom disse to flotte stedene. Er det noen som har noen erfaringer fra disse stedene og isåfall noen spesielle steder(vann) og anbefale?
Planen var vel og komme seg ut og bo i telt og ta noen lengre turer for og prøve forkjellige steder, men da familien min har hytte i Valdres er jo mulighetene gode for og spette opp six-packen etter en lang og god dag på fjellet, dette er jo ikke så lett på Hardangervidda da man må gå i mange timer med sekk og blir boende hele uka i telt, faen eller, man kommer jo ikke lange biten om man må drasse med seg øl hele veien. Så altså, gir en uke på vidda i telt, en bedre fiskeopplevelse en hva en uke på Valdres med øl og seng vil gjøre?Huh? Jonas
Loggført
Torry
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: juni 09, 2010, 22:32:03 pm »

Skal du få en virkelig opplevelse ang. fiske så lar dere ølet være hjemme, bruk tiden til å fiske istedet.

Gammel erfaring sier det, blir det for mye drikke så biter fisken ikke ( He He)

Dra på Hardangervidda og få en opplevelse....

TS Grin
« Siste redigering: juni 09, 2010, 22:34:58 pm av Torry » Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: juni 09, 2010, 23:13:35 pm »

Dra på vidda er du tørst nok orker du og bære med deg ølet..erfaring
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
Durango
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: juni 09, 2010, 23:41:31 pm »

Hmmm, gode poenger begge to... Men om vi glemmer øl og denslags og bare ser på selve fisket, er det liksom vidda som er den store greia? Jeg har da fått inntrykk av at Valdres er et flott sted med mye og variert fiske, kanskje i større grad en vidda? Og hva om vi skulle blande inn Namsos hvor besteforeldrene har et hus, der også er det gode ørretvann og ikke minst laks??
Loggført
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: juni 11, 2010, 08:10:13 am »

Jeg har fisket på begge steder og er mest fornøyd med hardangervidda men gode fiske steder begge to så skjønner du har et dillema der ja.
Loggført

Durango
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: juni 12, 2010, 01:50:12 am »

Skulle gjerne hatt nioen flere med menïnger om saken, her på fiskeforum har vi våre to tre vanlige venner som sverer, skulle gjerne sett noen flere en jack, aurebu og torry svare på lenker( Ikke at dere ikke gjør en god jobb) (helter)
Loggført
Torry
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: juni 12, 2010, 07:29:35 am »

Takker for det. og jeg tror vi alle er enige om at flere burde vært mere aktive her...

TS Grin
Loggført

aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: juni 12, 2010, 11:11:05 am »

Skulle gjerne hatt nioen flere med menïnger om saken, her på fiskeforum har vi våre to tre vanlige venner som sverer, skulle gjerne sett noen flere en jack, aurebu og torry svare på lenker( Ikke at dere ikke gjør en god jobb) (helter)

Eg er heilt enig med deg. det er derfor eg har lagt lavt i det siste på denne tråden.
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: juni 12, 2010, 14:57:40 pm »

Hvor har du tengt deg hen om du eventuelt skal fiske på vidda ?
Enklere og gi deg tips om jeg vet ditt utgangspungt og hvor langt du evt gidder og gå jeg vet om plasser du ikke trenger og gå langt til og det motsatte.
Loggført

Durango
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #9 på: juni 12, 2010, 18:55:40 pm »

Så langt er det vell ikke lagt opp noe rute i det hele tatt så det er helt åpent.
Loggført
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #10 på: oktober 02, 2010, 08:26:40 am »

Fikk du tatt den en tur på Vidda eller til valdres da ?
Loggført

Durango
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #11 på: oktober 02, 2010, 13:34:40 pm »

Joda Jack, vi dro til Valdres, fikk oss kjempefin tur opp på fjellet med knallvær, men desverre bare småfisk, resten av uka bodde vi på hytta og tok noen turer ut i ymse vann i området der og testa elva, men fishing i vællers er nok ikke det helt store kan det virke som, bare småfisk hele uka. Helt sikkert bedre når man er kjent i området men, vi får se neste år, da blir det kanskje Hardanger eller ørret i Namsen
Loggført
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!