februar 06, 2012, 08:47:53 am

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Fiske i Trysilelva- omegn  (Lest 340 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
perle94
Mort
*
Utlogget Utlogget

« på: juni 26, 2010, 21:01:04 pm »

Hei!
Prøvde meg i ett annet forum, der viste folk seg å være lite hjelpsomme, håper på en noe bedre velkommelse og respons her Smiley
Det jeg lurer på er hvor det er bra å fiske i trysilelva? Jeg har hytte som ligger i Vestby (nylig annskaffet) og er ikke kjent der som fisker. Har prøvd meg der noen dager, men har ikke fått noe Sad Tror skyldes at jeg var på feil sted, mye vann og at jeg er ny med fluestanga. Hvis noen vet om noen andre småelver i nærheten av Vestby ville det også vært fint. Har ikke tilgang til båt, desverre. Noe av det jeg ikke liker med Trysilelva (der jeg ahr fisket) er at elven er veldig bred og dyp. Jeg foretrekker noe smalere og grunnere elver/bekker, føler jeg har mer ''kontroll'' da. Ble kanskje mange kriterier og mye å svare på, men håper noen er litt hjelpevillige!
Kan jo også legge til, noen fluer som er ett must nå? Drar å fisker en uke nå fra søndag, da uten nett så fint om det svarer litt kjapt! (altså før søndag Tongue)

Huff, det ble mye, takk din den snille sjel som måtte hjelpe meg! 
Loggført
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: juni 26, 2010, 21:48:34 pm »

Tror det finnes en tråd om trysil elva her inne skal lete litt så kommer jeg tilbake med en link til deg..
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #2 på: juni 27, 2010, 08:02:23 am »

her er det litt diskusjon.om det.

http://www.fiskeforum.com/index.php?option=com_jfusion&view=wrapper&jname=smf
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!