Det startet med dårlig vær

Jeg dro av gårdet til vippetangen, tok med meg stanga(fisker med dupp).
den første timen var det helt stille,ingen napp. så gikk det en time til, Det kom det store nappet! Det var så tungt, viste ikke hva jeg skulle få på kroken!. masse drag etterpå, fikk jeg øye på at det var en stor torsk. dro den inn Så røyk hele snøre når torsken var nesten helt intil land :'(. Det hadde vert den første torsken jeg har fått. Så ble jeg møkkalei å begynte å fiske langt inntil land. Så fikk jeg stort napp til, Jeg fikk øye på torsken igjenn. med en krok i kjeften fra før. det var den samma torsken! jeg sveivet inn, så klarte den å falle av kroken da!!. Da prøvde jeg å gjøre det samme omigjenn. Jeg fisket intil land igjen. 15 minutter etterpå fikk jeg enda et stort napp! jeg sveivet inn, Da så jeg den torsken igjenn! (veldig rart

) Så sveivet jeg inn igjenn. den var så tung at jeg ikke fikk den opp! Ville ikke at snøre skulle ryke igjenn, så jeg bestemte meg å dra den bort til trappa ned til vannet. da jeg var på vei ned trappa så klarte den å falle av kroken (igjenn !!!! ?) Da gadd jeg ikke mer!..

Så neste gang jeg drar å fisker tar jeg med meg den store håven ....