mai 23, 2012, 21:37:32 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Torske tabbe  (Lest 571 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Barjz
Abbor
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: oktober 09, 2010, 00:37:33 am »

Det startet med dårlig vær  Roll Eyes Jeg dro av gårdet til vippetangen, tok med meg stanga(fisker med dupp).
den første timen var det helt stille,ingen napp. så gikk det en time til, Det kom det store nappet! Det var så tungt, viste ikke hva jeg skulle få på kroken!. masse drag etterpå, fikk jeg øye på at det var en stor torsk. dro den inn Så røyk hele snøre når torsken var nesten helt intil land  :'(. Det hadde vert den første torsken jeg har fått. Så ble jeg møkkalei å begynte å fiske langt inntil land. Så fikk jeg stort napp til, Jeg fikk øye på torsken igjenn. med en krok i kjeften fra før. det var den samma torsken! jeg sveivet inn, så klarte den å falle av kroken da!!. Da prøvde jeg å gjøre det samme omigjenn. Jeg fisket intil land igjen. 15 minutter etterpå fikk jeg enda et stort napp! jeg sveivet inn, Da så jeg den torsken igjenn! (veldig rart  Huh?) Så sveivet jeg inn igjenn. den var så tung at jeg ikke fikk den opp! Ville ikke at snøre skulle ryke igjenn, så jeg bestemte meg å dra den bort til trappa ned til vannet. da jeg var på vei ned trappa så klarte den å falle av kroken (igjenn !!!! ?) Da gadd jeg ikke mer!..  Undecided  Så neste gang jeg drar å fisker tar jeg med meg den store håven ....
« Siste redigering: oktober 09, 2010, 00:39:33 am av Barjz » Loggført

jeg liker å steeke ! Wink
aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: oktober 11, 2010, 08:30:53 am »

Oida, Det var ein torsk som fikk mye pynt på seg. Man skal aldri dra fisken opp av vannet etter snøret. Det ser ut til at du fikk en lekse i det på den fisketuren.
Loggført

Fiskeravnen
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: oktober 11, 2010, 09:04:36 am »

Du kan trøste deg med at det ikke er siste gangen du får på en torsk. Hvis du har problemer å få torsken i land så anbefaler jeg deg å ta med en klepp.
Loggført
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!