mai 23, 2012, 22:17:48 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bare jeg som gleder meg til våren???  (Lest 254 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Durango
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« på: januar 21, 2011, 20:48:02 pm »

Aaaaaaaaaaaaaaaaarghh, vinter er ikke greia for meg altså, i hele sommer jobba jeg inne, så fort minusgradene kom, ble det utejobbing, dette er ikke ideelt for en stakkars tømrer.
Men redninga nærmer seg føler jeg, våren, ahhhhh våren, da forsvinner det grusomme isen og minusgradene og fiske blir igjen en del av livet, i år skal det skje. Jeg skal ha storgjedda, jeg skal komme meg ut mer i skogen og kaste etter ørreten og jeg skal dra mer på jakt. I hele vinter har jeg titta på filmer, lest ymse forum og kjøpt en god del utstyr, men får jo ikke bruk for det enda så nå kan godt væren komme. Isfiske er helt greit, men det blir jo ikke det samme? Regner med at jeg ikke er alene om dette? BTW, må få unna meste av fiskefeberen innen August, da kommer det en liten versjon av meg selv til verden Grin
Loggført
Torry
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: januar 22, 2011, 00:19:05 am »

Hei

Kan vel også si at vinterfiske ikke erlaget for meg, så du er ikke alene om å vente på sommer og varmere vær..

TS Grin
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: januar 22, 2011, 12:30:21 pm »

venter kun på 1 april da åpner elva her......
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: januar 23, 2011, 19:01:59 pm »

Enkelte lærer seg aldri vinterfiske, og bruker tiden til å titte på film i stedet. Vinterfiske er like morro som sommerfiske, og best av alt..... Ingen mygg på vinterfiske.
Om du er skeptisk så skal du være med noen på vår isen når sola står høyt og du blir kastansjebrun i ansiktet selv om du ikkje har hatt sola direkte i ansiktet ett eneste minutt av dagen.
Da skal eg love deg ett vinterfiske som får blodeet til å bruse, og gjøre helårsfiske attraktivt for de fleste.
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: januar 23, 2011, 20:38:57 pm »

Å fiske på isen i solskins vær er noe av det beste man kan gjøre vinters tid.
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!