mai 23, 2012, 22:18:10 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ruggen  (Lest 294 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
spekelaksen
Ørret
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: februar 22, 2008, 00:21:26 am »

Søker etter en sluk som heter Ruggen 40 gram med brunlig/svart farge. Har lett i sportsbutikker men kan ikke finne den. Mulig den er gått ut av produksjon. Noen som vet kor æ kan få tak i den.
« Siste redigering: februar 22, 2008, 01:09:52 am av spekelaksen » Loggført

aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: oktober 03, 2008, 08:56:47 am »

Sjekk om noen har den til salgs på QXL.

Eg har noen i samlingen min, men kommer ikkje til å skilles av med dem desverre.

Eg aner ikkje om de fortsatt er i produksjon. Sølvkroken skulle hatt bank. først roter de vekk sitt agentur på Shimano (Elbe har den i dag). deretter kjøper de opp trønder slukfabrikk, og Hørgaard, og slakter disse. Stingsilda som er minst like god eller bedre enn jensen pirken er blitt billigsalg produkt som de har forringet kvaliteten på og selger via europris og andre billigsalgs butikker.
Sølvkroken har også fjernet noen av de klassiske godsakene sine fra sortimanget sitt til fordel for nye modeller som fosvinner igjen etter ett år. Kansje de burde plukke fram igjen noen av de gamle klassikerene og puste liv i dem igjen slik Abu gjorde med Sonette spinneren.
Loggført

Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!