mai 23, 2012, 22:30:59 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Svensk sluk ??  (Lest 448 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
spekelaksen
Ørret
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: februar 22, 2008, 01:08:57 am »

Bli mye innlegg no men prøver igjen. For mange år sia fiska jeg i ei lakselv i trøndelag. En kobberfarget sluk med seks glasskuler på ene siden av sluken. På denne sluken har jeg fått mange lakser men desverre har jeg mistet den. Hver gang jeg er på en butikk ser jeg etter den både i Norge og Sverige. Men finner jeg den, neida. Noen som har forslag om hvor jeg skal lete
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: september 07, 2008, 11:34:04 am »

Har du et bilde av den sluken så blir det litt letter og hjelpe deg og lete etter den,må vel gå ann og få tak i den et sted bare den ikke er antikk..

Dårlig med bilde. Den er bare i hodet og litt vanskelig å få ut.
« Siste redigering: september 07, 2008, 11:48:17 am av spekelaksen » Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: oktober 03, 2008, 09:01:30 am »

Bli mye innlegg no men prøver igjen. For mange år sia fiska jeg i ei lakselv i trøndelag. En kobberfarget sluk med seks glasskuler på ene siden av sluken. På denne sluken har jeg fått mange lakser men desverre har jeg mistet den. Hver gang jeg er på en butikk ser jeg etter den både i Norge og Sverige. Men finner jeg den, neida. Noen som har forslag om hvor jeg skal lete

Små slukfabrikker som dukker opp og forsvinner igjen har det vert mange av oppigjennom årene. Eg kjenner ikkje til din sluk, men eg skal holde øynene åpne. Samler på sluker, og prøver å få ein liten oversikt over hvem hva og hvor når eg ser noe eg ikkje har sett før. Det har vert fleire slike småbedrifter i Norge, og sikkert det tidobbelte i antall slike i Sverige. Finner alltid nye ting fra nye produsenter.
Så har man alle de rare modellene som bare blir solgt ett år eller to for så å forsvinne. Man klarer aldri å bli utlært eller samle på alt....
Loggført

Laken
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: oktober 03, 2008, 09:42:03 am »

Nu chansar jag lite mellan två olika sluker 1 Toby ? samt Ellips som tillverkades under 70 och 90 talet. Den sist nämnda var mer anpassad för lax och öring.
Loggført

Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!