mai 24, 2012, 07:30:47 am

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vrangla  (Lest 1414 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Rovfisken
Mort
*
Utlogget Utlogget

« på: mai 11, 2011, 10:29:52 am »

God dag godtfolk!  Grin
Tenkte vi skulle ta en tur opp til Vrangla og terge på oss litt ørret snart.
Han ene karen er en skikkelig latslask, så han ser helst at den grusveien opp dit kan følges med bil.
Er det mulig, eller er det full stopp når man kommer til Urdevann? Evt hvor kommer man nærmest Vrangla med bil?

Tusen takk for hjelpen.
Loggført
Bernt
Abbor
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #1 på: mai 11, 2011, 17:48:22 pm »

Du kommer til Steinsdammen med bil. Og ca noen meter etter plassen der er grusveien stengt med bom. Jeg har hatt lyst til å gå inn til Vrangla og prøve men har ikke fått rota meg til dette enda. Tror nok det letteste er å parkere ved Steinsdammen og gå derfra. Eller eventuelt ta med en sykkel og sykkle. Men det skal ikke være så lange turen fra Steinsdammen til Vrangla.
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: mai 11, 2011, 17:53:47 pm »

NÅR DERE PARKERER VED ULEVANN OG STEINDAMMEN,er den rASKESTE VEIEN NED TIL VRANGLA OG FØLGE MASTENE INNOVER DA KOMMER DERE først til lille vrangla som det kalles og selve vrangla har tatt mye finn ørret der inne .Bra vei go sykkle også.
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
Rovfisken
Mort
*
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: mai 12, 2011, 08:11:18 am »

Takk for svar og tips.  Wink
Nå ser jeg jo at det kan ikke være lange biten å gå på den grusveien fra Stendammen og opp.
Men men.. da får de 2 andre velge. Masta bortover, og så mot venstre etterhvert, eller veien. Enkelt og greit!
Vi gleder oss uansett enormt til å komme oss opp og ut i marka.
Fra dette området ser det ut som man har mange vann rundt seg og man kan velge. Det er fordel.

Har vært på Langvann, men da gikk vi fra Eiksetra.
Det ble "j***ig langt å gå, og det må være det dødeste vannet jeg har vært ved.
Ikke ett eneste fuglekvitter engang. Etpar små-vak og det var det. Veldig snodig..
Loggført
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: mai 12, 2011, 15:43:24 pm »

Det tar ca 25 min og gå grusveien ned til vrangla.Langevann er kun bra på noen få steder.Kutjern er også et bra vann der oppe,min favoritt er sandungen.
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!