|
GUBBEN
|
 |
« på: oktober 29, 2011, 21:50:00 pm » |
|
Hei alle sammen.
Fiskeforum er jo helt dødt, hvor er dere alle sammen.
Mvh GUBBEN
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #1 på: oktober 29, 2011, 22:12:17 pm » |
|
Ja det har du helt rett i vi savner også våre brukere, har kommet med oppfordringer flere ganger jeg men til ingen nytte. Det har vært et dårlig fiskeår for mange, grunnet for mye vann i elver og vassdrag. Men det har vel vært noen muligheter i fjordene våre vel ? TS 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #2 på: oktober 29, 2011, 23:32:33 pm » |
|
En av grunnene er at vi adminer har ligget litt lavt i håp om at alle medlemmene kan være med og starte tråder og diskusjoner jeg selv kommer til og bli mer aktiv i tiden fremover nå
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
storlaksen16
|
 |
« Svar #3 på: november 07, 2011, 11:30:48 am » |
|
Jeg har rett og slett bare ikke hatt noo fornuftig og si..... men nåå som skola er i fullgang igjen blirre en del dautimer framover 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GUBBEN
|
 |
« Svar #4 på: november 09, 2011, 00:11:59 am » |
|
Hei Hyggelig å se at forumet våkner til liv igjen  Fornuft er bra det, men alt til sin tid  Mvh Gubben
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GUBBEN
|
 |
« Svar #5 på: november 16, 2011, 13:34:42 pm » |
|
Hei alle fiskevenner  Jeg som alle dere andre registrerte medlemmer her fikk en mail om at det var ønsket mer aktivitet på forumet. Jeg har prøvd å dra igang litt, men lite hvis ingen respons  Så da gjør jeg som folket her, drar å fisker å lar forum være forum uten noe mer rundt det ! GUBBEN 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #6 på: november 16, 2011, 18:52:42 pm » |
|
Skitt fiske Gubben.. Vi gjør så godt vi kan, blir jo mye å skrive om når man fisker. Har ikke hatt muligheten. selv. Men jeg gjør noe en gang i mellom på forsiden vår og noe i kulissene. TS 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
storlaksen16
|
 |
« Svar #7 på: november 20, 2011, 23:05:06 pm » |
|
Jeg har motsatt problem for jeg er ute fra tirsdag kveld til søndag kveld stort sett og har joo ikke med meg pcn på fiske tur! og søndager når jeg kommer hjem er jeg dausliten såå at jeg faktisk er våken nåå er rart!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GUBBEN
|
 |
« Svar #8 på: desember 04, 2011, 22:22:58 pm » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #9 på: desember 05, 2011, 11:58:15 am » |
|
Det virker slik GUBBEN, det er vel mye annet som fenger om dagen tror jeg... Det er noen få innom av medlemmene i løpet av ukene, men besøkstallet er ikke dårlig allikevel. Ligger på et par tusen om dagen... TS 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #10 på: desember 06, 2011, 08:14:19 am » |
|
Sliter litt med internettforbindelse. Telerot som slår til igjen. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #11 på: desember 06, 2011, 14:49:30 pm » |
|
Folk må lage nye emner tror jeg for at vi skal kunne komme i gang med nye diskusjoner selv rydder jeg i trådene om dagen så her er alle muligheter åpne
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
storlaksen16
|
 |
« Svar #12 på: desember 08, 2011, 21:13:42 pm » |
|
Jeg har det litt mere travelt om dagen for mye skolearbeid før jula setter inn og har da hatt noen skoleprosjekter på gang også så da harre blitt lite tid her!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #13 på: desember 28, 2011, 21:25:45 pm » |
|
Er uten fast internett for tiden, og i full sving med å komme til rette i nytt hus. Telenor lover internett den 16 Januar. om de holder ord, så er eg tilbake igjen fra da av.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|