mai 24, 2012, 08:10:02 am

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VM i Skreifisk  (Lest 961 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
AbuGarcia
Fiske er en ren orgasme enkelte ganger :D
Abbor
**
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: november 07, 2011, 05:58:30 am »

Noen som skal på VM i Skreifiske 2012? si ifra Smiley hadde vært moro med noe felles Smiley
Loggført

Der damene svikter der svikter ikke fisken Cheesy
storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: november 07, 2011, 11:19:51 am »

spørs hvor det da Smiley lurer på og se om jeg ikke kan få vært med på det Wink har en bussreise bare til rørvik
Loggført

AbuGarcia
Fiske er en ren orgasme enkelte ganger :D
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: november 19, 2011, 00:58:28 am »

http://vmiskreifiske.info/index.php/972235

Får ta en till å lese her, vil anbefale at du får overnatting nå, begynner å bli veeldig fult Tongue
Loggført

Der damene svikter der svikter ikke fisken Cheesy
storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: november 20, 2011, 23:00:17 pm »

hmm jaa, lofoten blir for langt for en fattig student! bostede har jeg på sekken eller i sekken det sprø TELT!
Loggført

GUBBEN
Ørret
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: november 22, 2011, 23:22:59 pm »

Hei

VM i skreifiske er en høydare kan jeg love, har selv vært med 2 ganger

Atmosfæren, liv å røre å ikke minst fisket gutter. Husker turen ut med båten da fisket startet første gangen jeg var med i 2002, hadde kjørt kun noen minutter da jeg gikk inn i styrhuset til skipperen å tok en prat om løst å fast. Tok en blikk på ecoloddet å spurte er det lenge til vi er på dypt vann, svaret var vi er på dypt vann men det du ser på loddet som ser ut som bunnen er fisk 

Har aldri i mitt voksene liv opplevd å bli lei av å dra torsk, men dette var i grenseland til vanvid " var liksom utømmelig mye fisk å den var i snitt 3-5kg "

Svolvær generelt under VM i skreifiske har også mye å by på, puber å et fenomenalt kveldsliv " hvorav all praten var om fisk og fiske "

Å matopplevelsen vi hadde på kvelden etter fisket, nå kommer jeg ikke på navnet på retauranten " den ligger til venstre ute ved de røde rorbuene " her var det alt havet byr på laget av mesterkokker. I tillegg var Tore Skoglund kveldens underholdning med et utall historier å nordlandsvitser

Vi hadde også en guidet tur med en RIB båt inn i trollfjorden på søndagen før vi dro videre. Denne turen var en naturopplevelse uten sidestykke, makan til mektig følelse å sitte å kjenne aprilvinden i en åpen RIB på vei inn imot Trollfjorden å se en havørn hente seg en stor fisk ifra havet 

Beklager om jeg kapret tråden som omhandlet om noen skulle til VM i Skreifiske 2012. Men for de som har anledning er dette en opplevelse for livet.

Gubben;)
Loggført
storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: november 28, 2011, 20:19:56 pm »

kan ikke nekte for at jeg har lyst nei hehe men er joo litt langt for en fattig student... men skal til rørvik for og ta en titt der Smiley
Loggført

Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!