mai 24, 2012, 08:51:08 am

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Eikern festivalen  (Lest 665 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
Troller
RA A A AP!!
Sjø Ørret
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: juni 19, 2008, 21:52:46 pm »

Da var det duka for nok en ny konk, og jeg hadde avtalt å hoppe ombord i båten til Egon, Han har en flott "åkketå"

Flott trollebåt Cheesy

Starten gikk av med hagleskudd og før dette hadde sjefs skrikhals Jan T tømt lungene for hva som måtte finnes av regelverk og annet i forbindelse med konken.
Det ble blam og tut og kjør i dette vakre og VARME været. godt en hadde med seg solkrem :shock:

Egon slapper av i sitt rette element.

Det skjedde ikke mye untatt av to utløs og en helv.... masse juging ombord i jolla. Så da bar det inn til innveiing og obligatorisk pause fra kl 21-24. Da ble det sef jugd mer og masse storys om den stooore som glapp. Eikern fiskevern forening hadde jubileum og feiret med gratis grillpølser, Kjempeflott :!:

Etter en pause fra juging og grilling ble det slappet av på hytta og så bar det ut igjen kl 24.

Eikern viste seg fra sin vakre side denne kvelden.

Etter en drøy time da det var på sitt mørkeste kom det et hugg som ville sitte, og det ble jaggu liv i båten Cheesy

Ikke store karen 52cm og 1540gr men fisk er fisk og denne sikret 7 plassen. Cheesy

Etter dette så tok Egon første skift i cabin, og jeg måtte håndtere et utløs som ikke var noe på annet et at brislingen var borte. Etter et pr timer så måtte jeg tuppe Egon ut for da var jeg segneferdig og måtte kaste inn håndkleet. Da jeg ble tuppet ut ette en pr timer, meldte Egon om utløs og ingen på en pr ganger. Rett før Egon skulle ta en tupp lur til (min var sef lenger) så bet det på en ørret hos Egon-

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!......ØRRET! Cheesy

Fisk er fisk uansett str men dessverre var denne under minste mål.
Under supersnorkingen til Egon måtte jeg håndtere nok en tass, de er jaggu modige disse eikern ørretten, denne var knapt større en løja :shock:

Vekket Kapteinen en time før innveiing og Kapteinen håndterte nok en modig ørret. Etter dette så ble det rigget inn og tut og kjør inn til basen.

Fiskene som ble tatt

Årets Eikern konge Morten K med en praktfull ørret på 7,9kg og tangering av konk rekord

Sjefs skrikhals Jan T ved premieutdeling, imponerende premiebord som for meg overgikk alle andre konk og NM inkludert som jeg har vært med på. Junior premiebordet var schwææært.

1-2 plassene med imponerende fisker.

Takk til Eikern fiskevern forening for imponerene innsats og et VELDIG premiebord gitt. Som sagt noen av det bedre premiebordene jeg har sett. Vi kommer tilbake neste år, ingen tvil. Cheesy

PS!

Sjefs troller`n var sef med og bivånet det hele :lol:
Loggført

Trolling er livet, men det er familien også.
Min blogg
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: desember 08, 2008, 22:17:14 pm »

Noen som vet når denne festivalen skal gå i 2009 Huh??
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: juni 05, 2010, 19:52:38 pm »

Det er trolling konk på eikeren denne helgen.Så det er artik og følge med om det blir meldt inn noe fine fangster i kveld.
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!