mai 24, 2012, 09:58:56 am

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sjøfiske å storm i Bjerkvik  (Lest 270 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
spekelaksen
Ørret
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« på: september 28, 2008, 13:31:41 pm »

Har fisket i all slags vær nå i høst men i går på dagtid tok kaka. Det var bølger på 2 til 3 meter og delvis storm med regn. Var ute ca en time på ekstrem flo. Seien beit i ett. Fikk ca 20 stk fra 1kg og til 5 kg. Det var bare å kaste ut å dra inn. Kjempearti men vått. Sto to meter opp fra vannkanten, kom en bølge og slo over meg. I tillegg fikk jeg en måke, den måtte jeg slå ihjel.
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #1 på: september 28, 2008, 13:40:32 pm »

Med andre ord en tøff fiske økt,det finnes ikke dårlig vær for oss fiskere men det er enkelte som ikke skjønner at klær er like viktigt og ha i orden noe du tydligvis.Da er det vel sei biff på menyen hos deg i dag vel......
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
spekelaksen
Ørret
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: september 28, 2008, 13:51:33 pm »

Ble ikke seibiff men nykokt sei. Ga bort til naboene å de jublet. Ka ska man me klær når man kan bruke skinnskjorta. Grin Grin
Loggført

aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: september 29, 2008, 10:56:26 am »

Mmmmm, Pleier å frittyrsteke seien med tjukk sprø skorpe , og servere med sursøt saus og ris, eg..... da er den best.

Ellers, så kan det være grei info å vite at Ørretten elsker drittvær. Spesiellt storfisk kan finne på å komme til overflaten når det regner som verst, Så det er bare å kle på seg tjukke klær, og regn parkas'n og komme seg utpå.

Loggført

Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!