jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #45 på: desember 14, 2008, 22:49:15 pm » |
|
Der fikk du et godt tilbud Johan 8 timers bilkjøring for en bra fiske plass er slett ikke langt,som regel må mann kjøre et stykke for og få di beste vanna dem ligger ikke på utsiden av stue døren vår.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #46 på: desember 14, 2008, 22:50:03 pm » |
|
Må si det frister fælt, men jeg må nok vente litt med en så lang tur... men kanskje jeg skal få lurt med en kompiss senere i vinter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #47 på: desember 14, 2008, 23:08:57 pm » |
|
Ja, det må du. Så får du bruke fiskerapportene mine fra i fjor til å lokke med de finnes på countryfisher.org
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #48 på: desember 14, 2008, 23:15:26 pm » |
|
Trenger ikke lokke med en fisker på tur vel en ekte fiske elsker bare drar når det passer han 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #49 på: desember 14, 2008, 23:23:37 pm » |
|
hehe, sant det jack, men i.o.m jeg jobber ganske mye så blir madammen noe gretten om jeg reiser hele tiden jeg har fri åsså  Men jeg skal nok få med en kompiss eller to, han ene er med bare han er god i ryggen, han opprerte en prolapps for ikke så lenge siden... Men om ikke vi kommer oss avgårde i vinter, så har vi jo resten av året på oss åsså  Til tirsdag håper jeg på å ut og teste på litt Torsk og Sei, skal bli gøy og se om jeg kan få noe...!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #50 på: desember 15, 2008, 00:57:59 am » |
|
Da er jo vi heldige Jack ikke sant? Hender faktisk at jeg blir bedt om å dra for at kona skal få vasket. Men vi har jo unger som har flytta, så vi trenger ikke ta hensyn til dem lenger. Deilig når de kommer og deilig når de drar  Torry
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #51 på: desember 15, 2008, 01:47:51 am » |
|
Se om du får madammen med deg da. OM det er vinter og isfiske, så kan hun jo gå på ski, om hun ikkje ønsker å fiske. Eventuellt fotografere. Om du gjør det litt koselig, med å lage til bål på isen, grille litt m.m., så ser hun kansje ikkje negativt på fisketuren heller.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #52 på: desember 15, 2008, 03:02:47 am » |
|
jo, hun har kuldeallergi da, så hun vil jo helst ikke oppsøke kulda for og si det slik, da blir det vel bare til og få utslett og skit...
Ja, jeg har ingen unger å ta hensyn til enda heldigvis, men det er kanskje like greit og begynne snart så man kan nyrte livet igjen i ikke så alt for gammel alder....
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #53 på: desember 15, 2008, 08:28:23 am » |
|
Huff, kulde allergi er ikkje til å spøke med. Delte leillighet i fire år med ei som har det, Ikkje noe morro. Men det gikk greitt så lenge hun kledde skikkelig på seg. Ellers var det å passe seg for kalde drikker, og is. Da kunne hun får noen riktige ille anfall.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #54 på: desember 15, 2008, 08:55:22 am » |
|
Jeg har reist rundt og fisket med madamen i hele sommer jeg men om vinteren må jeg nok stå på isen alene
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JohanM
Fiske junkie
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #55 på: desember 15, 2008, 12:37:44 pm » |
|
Ja, om sommeren og våren er hun med:) men hun er allergis mot fisk åsså da selvfølgelig, hehe... så jeg må løpe hvis hun får på noe, hehe..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #56 på: desember 15, 2008, 13:03:23 pm » |
|
Se om du får madammen med deg da. OM det er vinter og isfiske, så kan hun jo gå på ski, om hun ikkje ønsker å fiske. Eventuellt fotografere. Om du gjør det litt koselig, med å lage til bål på isen, grille litt m.m., så ser hun kansje ikkje negativt på fisketuren heller.
Nei drar alene jeg, blir som regel at jeg drar tidlig om morgenen 0300-0400 da har hun skjønnhetssøvnen sin, Dvs. Hun får ikke solt seg så tidlig og dessuten liker hun å være hjemme og stelle. Tilbudet ligger jo der, men skal jeg fiske så gidder ikke jeg å dra hvis det blir på formiddagen. Torry 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #57 på: desember 15, 2008, 13:12:31 pm » |
|
Men du godeste Torry,jeg har fått mest fisk og størst fisk i år på formiddagen jeg da og varmt og fint er det også hvorfor ikke prøve en tur mitt på dagen når alle andre er på jobb funker fint for meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #58 på: desember 15, 2008, 13:32:35 pm » |
|
He He jeg sa når jeg ville dra på morgenen, jeg blir gjerne til 3-4 tiden på ettermiddagen, det blir for lenge for kona vet du. Har også reist mye på ettermiddagen for å få med meg kveldsfiske. Vet at ørreten biter når sola går ned  TS
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|