mai 24, 2012, 14:57:33 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: « 1 2 3   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Makrellfiske  (Lest 3334 ganger)
0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.
storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #30 på: august 08, 2011, 00:54:54 am »

CR på makrell har jeg aldri hørt om at noen gjør men nooen måtte joo værra den første til det også Tongue du får ta et par til middag Wink
Loggført

jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #31 på: august 08, 2011, 09:54:45 am »

Jeg også setter også ut makrellen igjen er jo kun brukenes til agn om vinteren.jeg spiser den ikke
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
storlaksen16
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #32 på: august 08, 2011, 22:16:06 pm »

makrellen er joo den beste matfisken fra norske fjorder!!!
Loggført

aurebu
Global Moderator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #33 på: august 09, 2011, 01:15:59 am »

Makrell er riktig god matfisk. Eg forstår forøvrig de som praktisere CR på den. Det overfiskes generellt alt for mye. Da er eg glad for å kunne ta folk med til små tjern hvor det bugner med fisk.
Slik det gjør i det tjernet hvor vi var i dag. Eg kunne garrantere fisk på opp mot kiloen i ett abbortjern ett stykke ute i skogene her.  Journalisten som var med ut dit var meget skeptisk, men etter vi hadde tatt opp og sluppet tilbake ca 30 abbor fra halvkiloen og opp til kiloen gikk smilet fra øre til øre.  Han hadde aldri trodd att ett lite tjern kunne inneholde så enormt mye stor fisk. Plassen kommer nok til å bli holdt hemmelig, og vi få somo vet hvor det er kommer til å fortsette å slippe tilbake all abbor over kiloen, og bare ta med oss noen enkelte halvkilos fisker til stekepanna.
Loggført

Sider: « 1 2 3   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!