|
Laken
|
 |
« på: desember 17, 2008, 21:21:27 pm » |
|
Vilka är era Favorittsluk själv är mina: Hammer, vickey. Conrad 12 samt 18 cm. atom silverflash, samt miekowobblers. Dessa följer alltid med på fisketuren sedan har man några outstanders.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #1 på: desember 17, 2008, 21:26:42 pm » |
|
Jeg har alltid med meg et utvalg med Viking Herring, men mange i fargen sølv/blå Torry 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laken
|
 |
« Svar #2 på: desember 17, 2008, 21:31:26 pm » |
|
Jeg har alltid med meg et utvalg med Viking Herring, men mange i fargen sølv/blå Torry  Aldrig testat denna typ av drag  vilka arter rekommenderas  förutom havsöring
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #3 på: desember 17, 2008, 21:35:07 pm » |
|
Jeg sverger til mark og flue jeg da men har et bra utvalg i sluker også men ingen favoritt
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Laken
|
 |
« Svar #4 på: desember 17, 2008, 21:44:41 pm » |
|
Jeg sverger til mark og flue jeg da men har et bra utvalg i sluker også men ingen favoritt
Mark är nog det bästa bete man kan använda sig av även på gjedde har i år fått 10 tal gjedde på mark i år 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #5 på: desember 18, 2008, 00:30:19 am » |
|
Eg bruker helst wobblere når eg fisker med sluk, og da er favorittene Rebel, Rapala og Nils master, omtrent i den rekkefølgen. Eg er ellers opportunist fisker og tar gjerne fram mark stanga, eller fluestanga om disse ser ut som bedre valg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #6 på: desember 18, 2008, 08:05:58 am » |
|
Jeg har alltid med meg et utvalg med Viking Herring, men mange i fargen sølv/blå Torry  Aldrig testat denna typ av drag  vilka arter rekommenderas  förutom havsöring Tror du faktisk kan bruke Viking Herring til Ørret. sjøørret, laks, torsk, makrell og sikkert flere sorter. Den leveres jo i flere fargekombinasjoner og vektklasser. Torry 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #7 på: desember 18, 2008, 08:21:25 am » |
|
Vist den ikke er til ørret Torry så har du lurt meg he he,jeg fikk en ørret på Viking herring sist jeg var ute..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ole
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #8 på: desember 18, 2008, 08:55:43 am » |
|
Den er bra på ørreten, har tatt mange ørret i sjøen med herring
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #9 på: januar 06, 2009, 13:16:38 pm » |
|
Ja det har du Ole, men du har jo fått Torsk, makrell og Horngjel i tillegg til SØen da. He He  Torry Digger den sluken
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ole
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #10 på: januar 06, 2009, 16:37:29 pm » |
|
Bare hvis jeg har fisket etter det da, torsken går jo på bunnen, men makrell tar vel det meste bare det er noe blankt ja horgjell den er noe drit he he men det jo folk som eter den også blææææ
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #11 på: januar 06, 2009, 16:58:24 pm » |
|
Har fått ørret på den jeg også men den er ikke noe bedre en andre sluker syntes jeg får fikse noen andre sluker til Torry så han skjønner at det finnes annet på markedet som funker............. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #12 på: januar 06, 2009, 21:07:01 pm » |
|
Sølvkroken spesial nr.45 er ein knaller, Torry. den må du prøve. Ellers, så anbefaler eg at du prøver Møresilda, som Viking Herring er etterligning av  Så må eg si at eg savnet de to minste toby slukene, nemlig 4g og 7g. De var knallerter etter ørret og sjøørret.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torry
Administrator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #13 på: januar 06, 2009, 21:28:07 pm » |
|
Jeg har noen Møresilda på lur, men jeg syntes gangen i vannet er bedre på Viking Herringen. Spesial 45 har jeg ikke prøvd. Men vi får se hva det blir til. Aurebu vet du når den første Møresilda ble til? ELBE overtok fabrikken Remen Slukfabrikk i 1998, lite opplysninger å finne.  Torry
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
aurebu
Global Moderator
Laks

Utlogget
Kjønn: 
|
 |
« Svar #14 på: januar 06, 2009, 21:47:06 pm » |
|
Oida, det er eg ikkje sikker på, Torry, men Remen slukfabrikk har vert til siden før eg ble til. Tipper det var ein av fabrikkene som ble til like etter andre verdenskrig. Det var mange som satte i gang med fiskeutstyrsproduksjon i begynnelsen av 50 åra, og slutten av 40 åra.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|