mai 24, 2012, 15:20:45 pm

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: « 1 2 3 4   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Høstfiske etter SØ  (Lest 2648 ganger)
0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.
GUBBEN
Ørret
Utlogget Utlogget

« Svar #45 på: november 09, 2011, 22:45:15 pm »

Ikke lenge til helgen og nye fiskeeventyr

Mvh
Gubben

Det stemmer. Ser ut som det blir bra fiskevær også

Jepp, litt kaldere men sol 

Det blir bra  Smiley

Gubben
Loggført
Haugset
Mort
*
Utlogget Utlogget

« Svar #46 på: november 11, 2011, 11:45:49 am »

Prøv at google stenrevet i Randersfjord, der skal jeg hen i morgen, og så skal jeg nok skrive lidt om fangst og sted. Grunden til at jeg skriver om disse steder her, er at i skulle prøve hvis i kommer til Danmark at fiske SØ her, i vil blive overrasket. Der er så vildt mange hotspots, og må indrømme at jeg var før dette, Elv og vand fisker men det er nu på 2 plads Grin. Hvis der er nogen der engang får lysten, så send mig en PB så skal jeg prøve at være behjælpelig med oplysninger på det sted i vælger at fiske. Lige nu vil jeg en tur til (Kongsdal) i Mariagerfjord. K&B Niels
Loggført
jack
jack@fiskeforum.com
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

Kjønn: Mann

« Svar #47 på: november 12, 2011, 09:26:16 am »

Da får en se om en kan prøve og få til en tur Til danmark neste høst,en annen venn av meg har flyttet tilbake til Danmark også kunne vært morro og truffet der begge to igjen.
Loggført

skitt fiske. www.jacksfiske.com
kje
Mort
*
Utlogget Utlogget

« Svar #48 på: november 12, 2011, 18:01:58 pm »

Hei, ja jeg har i hvertfall hvert ute i dag. Var en liten tur i svartskog ifra kl 08 tia, men kameraten min som var med i dag ville over på vestsiden av fjorden. Så da gikk turen til Fornebu Halden brygge, overskyet vær med litt duskregn Smiley men hva gjør vel det.

Jeg fikk ikke fisk, men kameraten som var med fikk en utrolig fin ørret på 47cm og 2kg pluss minus på ei enkel abuvekt vi hadde med. Skal si han skvatt da det smalt på 1 meter ifra land, utras ble det også da han slapp opp bremsen på snelle, den sto nemlig på Max .... Et under at fisken ikke slo seg av Cool

Har bilde av fisken hengende på enden av den røde krakken med hvite prikker " de som har vert der før veit da hvor jeg mener Skal legge ut bildet av fisken her, så fort jeg har fått i meg litt mat Kiss

Mvh
Gubben

Hva var det han fikk den på? Jeg var der idag, fra 08 til 14. Resultatet ble en torsk på 900gr. Så en 3kg torsk rett ved vannkanten, men hadde ikke lang nok håv...  Tongue
Loggført
Torry
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #49 på: november 12, 2011, 18:37:27 pm »

Viking Herring sølv/blå er en kjempesluk å bruke til SØ fiske.

Denne har jeg og flere med meg tatt mange med.

Fisker med 10 grams.

TS Grin
Loggført

kje
Mort
*
Utlogget Utlogget

« Svar #50 på: november 12, 2011, 19:36:52 pm »

Viking Herring sølv/blå er en kjempesluk å bruke til SØ fiske.

Denne har jeg og flere med meg tatt mange med.

Fisker med 10 grams.

TS Grin

Den har jeg faktisk tenkt å kjøpe. Smiley Har fisket mest med wobbler nå.
Loggført
GUBBEN
Ørret
Utlogget Utlogget

« Svar #51 på: november 12, 2011, 20:43:39 pm »

Hei alle gladgutter

Viking Herring er en supersluk, 2 stk 10 gramere er innkjøpt i dag... Forøvrig fikk jeg et tips av " nå husker jeg aldri navnet hans, men han kjempekoselige vestlendingen som jobber på GERO, møresilda 10 gram holograpic tok med et par av de også  Tongue For i morra skal SØ"n tas

I.o.m at jeg fikk solgt Seidoen og flere av ABU snellene jeg hadde på finn, tok jeg på meg spanderbuksene å klinte til med ei Shimano Twinpower 2500 FA CI4  Tongue kr 2900.' syntes jeg var en god pris... digger " de har flere igjen på GERO " mygg

Så i morra blir settingen for meg Shimano Foreblood 270 stang / Shimano Twinpower 2500 FA CI4 med 0,10 fireline crystal... Så da skal det bli skummelt å værra SØ på Fornebu i morra....

Mvh
Gubben
Loggført
Torry
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #52 på: november 12, 2011, 22:21:43 pm »

Hei alle gladgutter

Viking Herring er en supersluk, 2 stk 10 gramere er innkjøpt i dag... Forøvrig fikk jeg et tips av " nå husker jeg aldri navnet hans, men han kjempekoselige vestlendingen som jobber på GERO, møresilda 10 gram holograpic tok med et par av de også  Tongue For i morra skal SØ"n tas

I.o.m at jeg fikk solgt Seidoen og flere av ABU snellene jeg hadde på finn, tok jeg på meg spanderbuksene å klinte til med ei Shimano Twinpower 2500 FA CI4  Tongue kr 2900.' syntes jeg var en god pris... digger " de har flere igjen på GERO " mygg

Så i morra blir settingen for meg Shimano Foreblood 270 stang / Shimano Twinpower 2500 FA CI4 med 0,10 fireline crystal... Så da skal det bli skummelt å værra SØ på Fornebu i morra....

Mvh
Gubben

Hei Gubben

Per Christian heter Bergenseren hos Gero og kalles PC eller Pcgutt han er medlem her på forumet og en god kamerat av meg.

Han er typisk ekspert på allslags sportsfiske.
Men han sier han har fått feil genser (Bær Genser) 

TS Grin
Loggført

GUBBEN
Ørret
Utlogget Utlogget

« Svar #53 på: november 12, 2011, 23:03:54 pm »

Hei alle gladgutter

Mvh
Gubben

Hei Gubben

Per Christian heter Bergenseren hos Gero og kalles PC eller Pcgutt han er medlem her på forumet og en god kamerat av meg.

Han er typisk ekspert på allslags sportsfiske.
Men han sier han har fått feil genser (Bær Genser) 

TS

Hei , PC var det ja Smiley Skal leite lenge etter en så kundeinteressert person som han, han tar seg bare tid til alle 

Mvh
Gubben
Loggført
Jiggy
Abbor
**
Utlogget Utlogget

« Svar #54 på: november 17, 2011, 10:57:34 am »

Da nærmer det seg helg.
Holder meg i østfold i helga.
Selv om jeg var på fornebu forgje helg og fikk den største jeg noensinne har fått.
Synd det ikke var en fisk jeg fikk men en parkeringsbot. 710 spenn:( + Steinsprang i frontruta på vei hjem.
Snakk om fiskelykke...

Men jeg så en sinnsyk stor fisk som beitet på veldig grunt vann der inne så jeg tror gjennomsnitts størelsen på fisken er større i asker område en østfold.
Den stod med nesa rett i bunnen og lette etter noe. Jeg så halen på fisken å den var stor.
Prøvde og luske meg inn på den men den forsvant som dugg for sola.
Loggført

I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have a loaf of bread with me:)
Torry
Administrator
Laks
Utlogget Utlogget

« Svar #55 på: november 17, 2011, 15:16:37 pm »

Leit med både bota og frontruta da.... sint

Regner med at turen var ok selv om du ikke fikk fisk denne gangen 

TS Grin
Loggført

Sider: « 1 2 3 4   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines
XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!